Boring

1. Ta upp den första messenger rutan, fråga vad han/hon tänker på?
- betty säger (19:48):
what are you thinking about?
- Spleak - Wanna read the latest gossip? Type "hi"! säger (19:48):
Yeah... I have been programmed to think so that I can answer to your queries

Okej...8-) (en robot;[email protected])

2. Vad tänkte du på senast?
att jag gett ut fel password till Agnesa :P

3. Har du några piercingar?
Zero right now.

4. Hur många vänner har du?
typ tio +

5. Har du en bästa vän?
ja.. men hon är confidential.. hon börjar på A.. allt jag kan säga -.- HAhaha

6. Vad drömde du om i natt?
jaa.. vad drömde jag om inatt?

7. Har någon av dina drömmar denna veckan innehållit stön, orgasmer eller råhångel?
ehh nej

8. Tycker du om någon just nu?
Nej.. tyvärr :/:/

9. När var du senast med om något otroligt?
hmm.. vadå otroligt? :O

10. Har du rakade ben just nu?
HAha nej faktiskt inte, men jag är inte så hårig av mig.. så dem är inte skithåriga.. fast palla raka nuförtiden (A)



Ditt namn: Betty Lau (kallas Betts)
Längd: 160 going 161.. shorty I know.. men ändå lång för att vara kines ? haha
Spelar du något instrument: nepp :/ eller jo på onsdagar.. haha på musiken i skolan (A)
Vem är snyggast: I världen?
Vem vet mest om dig: mamma.. eller agnesa typ :P ops.. hennes namn kom fram hehe.
Vad vill du ha just nu: sovmorgon eller nåt :P ELLER: ostbågar. guud så längesen det var!
Vilka sjukdomar har du: inga tror jag.
Fobier: spindlar, höjder, äckliga djur, många grejer.
Känner du en snygg kille: typ inte haha :D
Har du körkort: naah inte än ;)
Åsikt om jultomten: han känns pervers.. hahaha, "ho(e) ho(e) ho(e), sätt er i mina knän småbaaaarn" och röda kinder = full eller nåt :P? haha (A)
Vill du gifta dig: Jadå
Din hårfärg och frisyr: Svart, och typ långt till axlarna.. hmm.
Skolväska just nu: min feta med dödskallar på
Har du glasögon: Jepp, svarta stora bågar xD
Favorittv-program: får väl bli grey's anatomy, eller DH
Vad köpte du senast: Godis -.-
Hur mycket pengar har du: typ.. femsiffrigt belopp i banken haha XD
Hur svarar du i telefonen hemma: Ja hej det är betty.
Senast kramat: morsan :D
Vem sov du hos senast: Agnesa..(eller vadå?)
Stjärntecken: Stenbocken! 14/1.
Ögonfärg: mörkbruna typ :P
Kall favoritdricka: vatten, eller typ saft :P
Varm favoritdricka: Oboy lätt xD eller ja olika :P
Saknar du någon: Syrran kanske.. men snart så får jag se henne ;)
Du fikade senast: typ nån vecka sen.. wtf i dont know..
Hur känner du dig nu: Lite trött, fast ska snart duscha o allt :P
Kan du laga mat: Jaja klart :) kanske inte jättebra, men ändån.. jag kan!
Vad pluggar du: går i åttan.. så ja alla ämnen man pluggar då :P
Vad tycker du om fötter: Gillar inte fötter, inte tår heller.. fast hatar inte dem längre.. men ja tår är.. tår.
Är du smart: hmm.. ja väl :D
Snarkar du: Nej.. kanske ibland, men mamma snarkar VARENDA natt :O
Är du aktiv i skolan: Japp :D
Lesbisk: nepp :)

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0