Dröm

Hallå!

drömde en helt konstig dröm imorse/inatt(?), aja det var iallafall jag, min mamma & min syrra på SOUK (har aldrig varit där irl), men aja så letade jag efter topshop, och jag verkligen stressade, för helt plötsligt hade vi typ en tidsplan, men sen hittade jag inte den och vi åkte iväg i en taxi, och helt plötsligt var vi i affären, och där fanns en massssssa grejer, så hittade min syrra två stooooooora tjocka koftor, (som man kan ha med leggings) aja, två stora feta iallafall, en grå och en typ lite blå, så testade jag den gråa och sen köpte jag den, haha, sen skulle vi åka till Hongkong, och jag bara: jag måste säga hejdå till mina kompisaar! så typ stressade jag och SPRANG hem från typ kastrup, och in på ättekullahallen (typ en liten livsaffär) och helt konstigt nog så hade dem "lektioner" i affären, och när jag väl kom dit var allt så verkligt, mina kompisar såg så tydliga och allt ut :O aja, så kramade jag agnesa och bara: jag måste ha en bild på diig! (som att jag aldrig skulle se henne mer) och sen svarade jag helt själv: ahh just det jag har redan en.. sen typ tog den drömmen slut för någon ringde :P

aja, ska käka frukost nu då! Visar sig att dem barnen inte ska komma, hehe well.. doesn't matter :P ska tvätta senare idag :( e otroligt sugen på ahlgrensbilar :P men men.. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Agnesa

Hihi, vilken dröm:D

2007-09-23 @ 10:55:33
URL: http://AgnesaLH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0