harroween


buuuuuuu!

ikväll ska jag på lottas lilla halloween dinner. vad jag är utklädd till får ni veta sen! jag är dock inte läskig eller cool.. snarare lite rolig och kanske... cute heheheheheh *fat giggle*
emm..

igår var vi 7 tjejer som var och firade agnesas födelsedag på haket. jag åt en pizza mazzaro. yyum!
vi var tvungna att vänta in två tjejer på knutpunkten.. där vittnade vi om de slampigaste tjejerna någonsin sett. synd att halloween blivit en högtid där tjejer "har" en ursäkt att klä sig slampigt ^^
typ last time i checked the police officers did not wear miniskirts and high heels.

förutom det såg vi också att de spelade in någonslags väktare program, typ program om hur väktarna i hbg har det ...

HÖSTLOV!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0