new eyes


Grönsvarta och svarta

Beställt circle lenses från pinkyparadise.com. billigt! och billig frakt, endast 35 kr typ.
från början ville jag ha gröna och blåa. inte super onaturligt.. men iallafall så att det syns direkt hehe.. Många västerländska/icke asians som köper färgade linser vill att de ska se naturliga ut och "matcha" deras utseende, typ en brunett/mulatt med bruna ögon egentligen men som kör på gröna ögon - "exotic".. u get the point. Men vi asians (inte alla)...kör onaturligaste någonsin hahaha. Men jag tycker det är snyggt!

exempel:
syns direkt att det är blåa linser men ändå så passar det sjukt mycket~ däremot ser hon inte så asiatiskt ut.. kanske halv?? hhehe



ANYWHOZZLES
så FANNS det inga blåa linser för 1 year disposal (jag tror det fanns men de hade INTE skrivit ut det = dålig info). Så jag valde dem två däruppe.
De kostar 19.90 dollar each, och nu passade jag på när dollarn är låg (något sånt..)

i framtiden vill jag ha blåsvarta, ljusare brunt och kanske till och med violet-aktig. jag vet, violet har aldrig lockat mig men igår taaza (taaz.com) jag och lotta. det var faktiskt coolt. men INGEN LJUS violet utan mörk mörk så att det knappt syns.

är kanske lite känslig när det gäller onaturliga färger i onaturliga circle lenses.. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0