i bring da good news..

hello!

jag ogillar denna bloggen väldigt mycket nu.. den är tråkig. jag är tråkig. men jag uppdaterar lite ändå. Min blogg är nu nischad, den handlar enbart om skola skola, ångesten skolan framkallar, skolans prov. ja..

Men nu till de goda nyheterna!!!
fick F*CKING VG på matteprovet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! förstår ni min glädje?!!!! VEEEGEEEEEEEE !
OHHHH så glad!
nu gäller det bara att kämpa på MA B np som är någon gång i juni!!

trivia#

Vår ma-lärare har ett voldemort syndrom, han kan inte nämna skolan "procivitas".. han kallar den "skolan som inte får nämnas vid namn".han tycker inte om dem och han vill att vi ska kämpa mot dem när det gäller matten...ehehhehe mitt voldemort ord är ju som många av mina vänner vet "b...". oh kan inte nämna det vid namn, men det är en sjukdom typ..

idag gjordes de sista nationella proven i engelska! GUd vilka ämnen de hittar till reading delen. en massa om denim och jean, om levi strauss (Levi's) och något om apor.
Listening gick ju helt okej. Tur att nationella inte är såååååååååååååååååååååå viktigt...(?)

På fredag är det kinesiskaprov och jag har inte pluggat o.O gör det på torsdag.
imorgon är det naturkunskapsprov och jag har pluggat cirka 4 timmar totalt till det provet. borde räcka...

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Helena

grattis till vg:t!

2010-05-05 @ 02:42:28
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Camilla

Very GOOD :D

2010-05-05 @ 21:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0