happiness~

OHooHHOH
nästan nääästan klar med alla uppgifter vi har, renässansprovet gjorde vi idag och det gick bra! Fick även tillbaka spanskaprovet och jag fick 101/107 (mvg!!), och inte nog med det...den bästa nyheten är att vi inte har spanska på fredag, vilket betyder sovmorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ask lotta, så glad jag blev under lektionen. Så ser jag henne med ett "ledset ansiktsuttryck"..-.-

det fulaste var när en av mina team-members(the big one) i internationella relationer fuskade på sitt renässansprov så jävla f*ckiiiing obvious. läraren håller på att städa lite i klassrummet när han plötsligt kommer på att han skrivit fel svar på en fråga. då går han fram och tar sitt prov och skriker
"OJ jag råkade skriva mitt namn fel, ja skrev ****** istället för ******, Betty ge mig suddi..jag ska ändra namnet bara"

alltså.

Så jävla duuuuuuuuuumt.

men läraren märkte inget och han lyckades fuska.

Snart helggggggggg
och längtar så mycket till tisdagsmorgon.
inga fler projekt.
inget!

glädje~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0