sol..

Fint väder idag igen! hade ingen skola eftersom att nästan alla kurser ändå är avslutade^^ Var iallafall i bibblan från 11.30 till 13.00 och pluggade matte B tillsammans med Camilla. blev inte så mycket klokare men uppskattar hjälpen! ♥ när jag kom hem låg jag och läste lite i boken elsas mode och sen sov jag min dagliga tupplur. Vid halv sex tiden gick jag till Lotta och vi pluggade matte, (försökte) lösa svåra tal och så. När jag kom hem fortsatte jag plugga matte och nu skiter jag i det. Ska strax sova (i knoeee), måste också upp tidigt som lotta för att fixa käk till morgondagens 4 timmars långa NP.

ja..rätt deprimerande dag. Alla är ute och solar, äter och har det skönt då skolan practically är över för många. Men men efter imorgon är jag fri!!11 På tisdag ska jag till köpenhamn med klassen! SÅÅ KUL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0