2 juni

Då var det juni!! WOHOOO. en vecka kvar tills sommarloov!! Längtar ihjäl mig! nu i slutet är varje dag så himla olön. man har kanske 1-2 lektioner och typ miljoner hålor mellan dessa lektionerna. Typ som idag, hade ingen spanska men det visste inte vi så vi gick till lektionen..... läraren berättar att vi inte har någon lektion och jag insåg att om jag inte hade åkt ut hade jag börjat 11:20 istället för 8:30 eftersom att engelska lektionen som är efter spanskan och var inställd. så där satt  vi i bibblan och väntade på att matten skulle börja^^ efter matten stack jag och lotta till stan, köpte ansiktsvatten, deo och duschcreme :) vi blev även medlemmar i H&Ms club. sen kom jag hem och ser att mamma den idioten öppnat det utdraget från polisen.. SOM MAN INTE SKULLE ÖPPNA. den skulle skickas in oöppnad men sen att hon öppnar ALLLLL min post så var detta brevet inget undantag. FYFAN SÅ ARG JAG BLEV. ringde kommunen och det sa att det var okej att skicka in den trots allt, eftersom att jag ska jobba i en förskola :)

sen sov jag min dagliga tupplur och det var skönt. Nu ska jag plugga matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0