båstad, shrek 4 och rädsla

i onsdags var jag i båstad med lotta. vi åkte dit (för att vi har sommarkortet) för att vi skulle bada, kolla runt och gå till sofis mode som hade en event där.

när vi skulle åka hem råkade vi gå på ett tåg mot göteborg..-.- men det stod mot ängelholm och hbg på tåget!!1111 så himla störigt.. som tur är kunde vi hoppa av i Laholm och fick vänta där i en timme på nästa tåg..

 

SJUKT VARMT........!

på kvällen var jag och såg på shrek 4 i 3d tillsammans med emina och den var  jätterolig! dock gillar jag inte 3d.. blev yr och fick ont i huvudet av det..

 

igår var jag i stan med mamma och shoppade. mamma köpte ett par jeans och en tröja och jag köpte en svart kavaj. när vi kom hem märkte jag att kassen inte var där.. hade alltså tappat bort kavajen..

vi åkte ut till pistachia, där vi hade fikat, igen och vi hittade den!!! den hade trillat ner under bordet..

jag åt den rosa tårtbiten och drack grapefruit juice. mamma åt strawberry cake och drack kaffe^^

yum!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0