1 juli

redan juli och jag är deprimerad för nu kan man SE augusti månad på min kalender i rummet.. och där har jag markerat skolstarten bland annat.. sigh.. det enda positiva är mitt individuella val japanska som jag "kom" in på.. ska bli kul tror jag!

denna veckan har känts som två år eller något.. kanske för att dagarna spenderas med absolut noll teknologi (ingen dator, ingen ipod, ingen mobil såklart). 2 minuter känns som en halvtimme och jag blir chockad varje gång jag kollar på klockan.. sigh, en vecka kvar och jag kommer sakna barnen.. hur kan förskolelärare sluta på sina jobb och inte gråta lite?? de kanske är tränade, eller så tycker de inte om barnen efter allt tjat på dem.


Kommentarer
Postat av: Helena

Yay du ska läsa japanska!

ska jag köpa med mig ngra böcker åt dig?

2010-07-02 @ 02:57:39
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

Helena: japp det ska bli jättekul! än så länge behövs det inte :D får se om jag kommer på något. isåfall en eller två mangaböcker på japanska! :):) tack<3

2010-07-07 @ 21:13:37
Postat av: Helena

Uppfattat!

2010-07-08 @ 03:11:50
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0