detta har jag gjort idag

idag lämnade vi in pappret där vi gjort våra individuella kursval som vi ska börja läsa i tvåan. jag valde japanska (100p) som mitt förstaval och på andraval tog jag Retorik A och Programmering A, båda är 50p kurser. rätt säker på att jag får mitt förstahandsval! Men vill gärna läsa retorik och programmering någon gång, kan inte fatta att de begränsar ens val med endast 300 p!!!

Vår historialektion idag var inte så krävande. vi satt i datorsalen och jobbade med vårt arbete, tiden går alltid snabbare vid en dator, right???
efter lunchen slutade jag men jag och emina bestämde oss för att hänga med lotta till en föreläsning om kultur som två elever från trean höll i. den handlade om den arabiska och bosniska kulturen. det var rätt intressant och de visade också upp arabisk dans plus att man fick käka "delikatesser" från bosnien och arabländerna.

jag och lotta stack till stan efter skolan och sen åt vi el nacho på mc. sen var vi i ättekulla med Emina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0