vad som har hänt..

HELLO!
Jag har inte bloggat på ett tag för att jag inte haft lusten till det antar jag^^ jag har också haft mycket att göra i skolan och därför fick jag skita i att blogga.

De senaste dagarna har jag:

- officiellt börjat på matte B. det är lite svårt men jag överraskar mig själv när jag "faktiskt" förstår ^^ Nu är vi inne i andragradsekvationer och det är fortfarande lite svårt höhöhö (för er som kan det utantill är det som för mig att läsa någon skriva "idag har jag lärt mig 6:ans multiplikationstabell, det är lite svårt" HEHE).

- köpt(!) fyra böcker @ akademibokhandeln. OMG !! så nu har jag börjat läsa en massa (Y) jag hoppas man blir som man umgås för då ska jag umgås mycket med smarta Emina hehe.

- haft friluftsdag, första gången i mitt liv jag är tacksam för en friluftsdag. slutade 13:00 istället för 16:50 som jag slutar på torsdagar. Jag och Lotta var på pilates en timme och sen bowlade vi i en timme.

- Lam sang (modersmål läraren) har börjat ge oss en massa läxor. han har också börjat ta undervisningen på allvar. vilket jag faktiskt gillar för jag lär mig mer! Men ibland är han fortfarande lite....oresonlig.

- bytat gräs och sånt till pixies hus. hittade en friterad bulle (kinesisk bakelse). WTF mamma?!
poor pixie T.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0