yey first day of school...

ohhh the first day of school...

första dagen av skolan SUCKEEED.
vi missade vår buss till skolan (yes we're lazy ppl and we don't like to walk) pga att den var fullsatt..så vi fick GÅ..GÅ till skolan. och herregud vår skola ska ligga så jävla högt uppe, man får gå upp för hela "gustav adolfs berget"..så långt >.<

hemskt hemskt..
4 st nya i vår klass. yey... awkwardness~

nya mentorer (vi kan glömma mentorstider som slutar efter 5 min när de ska vara i en halvtimme)
och en hemsk första dag i skolan.
vi började 10 00 och slutade 15 00......
say whut

vi var tvungna att gå på en utställning i dunkers om helsingborgs historia och sedan välja TRE föremål från utställningen som vi skulle skriva lite om och sedan redovisa om i grupp. OH MY GOOOOOOOOD första skoldagen :'(
kan glömma första veckan då man lekte i lågstadiet -.-

sighs. och schemat börjar gälla på torsdag.. HELLO ESPAÑOL på fredag?!!

ohdsgbewgjbf jdnjngjtrb db,hg so depressed.....

och jag är fadder för ettorna.. doh's (men ska ändå bli kul.. ska jag tortera eller ska jag raise them like my own kids..? hmm)

det finns en fråga jag fruktar allra mest i hela världen
och det är:

¿qué has hecho durante el verano?
vad har ni gjort under sommaren?

DET FINNS INGET VÄRRE ÄN SPANSKALEKTIONER!

svaret blir alltid:

eeeh... ehhhh ehh no mucho hehehehehehhe..

nu ska jag sova.
omg så deprimerande.

Kommentarer
Postat av: Helena

heeh är no mucho spanska?



du får väl läsa japanska i år, yay!

2010-08-25 @ 00:07:00
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0