dröm..

drömde imorse att mamma, camilla och min ena moster som bor i vietnam blev bitna av en orm...o.O det var så äckligt för den bet riktigt hårt och jag höll i en lång träbit och slog på den men den reagerade inte.. sen attackerade den moster och till slut camilla.. oh läskigt.. sen låg jag och halvdrömde att om det skulle hända irl, ta i trä, så skulle jag klippt av den.. dör de inte då?

eller ta en yxa och bara chop chop!

ugh..

förresten så såg jag en spindel i taket i mitt rum igår, men mamma var inte hemma så jag sket i den. sen på kvällen var den borta...men jag lyckades sova ändå...! jag har fått veta att husspindlar dör efter tre-fyra dagar så...får väl hoppas att det var tredje dagen för den igår :)

hmm..syrran sa att om hon inte hört av sig på torsdag så har hon ätit av den gamla malaco godis påsen hon hittade häromdagen, den som vi gav henne i julas...

ska man bli orolig nu??

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe jag överlevde, godiset var helt ok. Är online nu men du verkar inte vara det... Vi kanske ska strunta i att bestämma tid och bara vara på när vi är vid datorn...

2010-08-12 @ 17:39:34
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Camilla

Whoot...

2010-08-13 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0