23 april

hello!!

Idag har det varit en relativt lång skoldag. Slutade hemspråk 16:15 men jag och lotta hade dansträning (låter hemskt men yes!). sista gången för den här terminen och ja, har inte berättat om det för så många. Det är skitkul men jag är inte så duktig, gör det mest för träningens skull! hiphop/street är genren..:)
Så efter träningen stack vi hem och jag duschade, efter det gick jag, lotta och agnesa och åt på burger king. det var en av de anställda där som skulle tömma den dunken av gammal läsk (den dunken som samlar all gammal cola/fant/sprite som man häller ut) och det var så synd om honom för han släppte dunken och gick in bakom personaldörren och typ kunde inte andas (han höll för munnen som om han skulle spy). sen kom han ut igen och det såg ut som om han försökte dölja kvälningar...måste ha luktat spya...(det kom en liten våg av lukt mot oss och då tyckte jag det luktade spya)

hmm..
Imorgon så ska jag bara plugga. är trötttt på skolan så vill ta det lugnt. Sen på söndag ska jag med lotta och agnesa till IH och kolla på tennis! Kina vs Sverige!! plus att vi fick gratisbiljetter av vår idrottslärare :)))
tror ni några kinesfans åkt från kina för att hejja??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0