jumponthesofa

Herro~

idag så slutade jag halv ett!! yehuuu, gick till bibblan för att försöka hitta en bok men misslyckades och tog sedan bussen hemåt. kom hem och ska alldeles strax till city gross för att köpa en grej åt mamma och snacks till mig :$ feck it. lyckas aldrig hålla mig borta från socker, kolhydrater och fett.

när jag kommer hem ska jag parkera mig på sängen med datorn. ska kolla anime, läsa pessimistiska saker (haha så roligt och kanske sova lite.

har inga roliga händelser att berätta...

"I hate when you spend 4 hours at your desk working extremely hard, and the second you relax and log onto Facebook, your boss walks in."

gahhhh så frustrerande ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0