familia

var i familia med Loddie idag! vi shoppade lite och hade kulkul :)

tänkte bara på en sak, vrf har det blivit så coolt att berätta om alla gånger man dissat telenorkillar, typ om någon berättar om en awesome sak som de sagt till telenorkillarna så får man roliga reaktioner som "OHHHH hahahahha rätt åt dem omg". men man glömmer att de faktiskt bara försöker göra sitt jobb :/ och det är att försöka få folk att använda telenor, det är väl klart att de kallar/pratar med en då. Jag tycker också det är jobbigt (spc när man är själv) när de kallar på en för att berätta om telenor men tycker fortfarande lite synd om dem. de har blivit ett skämtämne vid middagar/tjejkvällar/killkvällar osv. iaf så var det en telenorkille som frågade oss idag "ringer ni med telenor idag?" och då svarade vi snabbt "NEJ comviq kompis såklart" och bara stack. omg fick dåligt samvete efteråt. gahh tycker synd. aja. de får säkert gratis terapi...


nu har jag börjat lyssna på the fray's gamla låtar igen. nostalgi!! typ mensen på g eller något men vill DEPPA som in i helvete.

imorgon har jag sovmorgon omg!



how to save a life -the fray.
hur kommer det sig att man inte kan texten till denna fastän man lyssnat på den så många gånger ?!
är ingen person som fångar upp låttexter. shit kan inte texten till EN enda hel låt. er.

Kommentarer
Postat av: Helena

jag kan inte heller texten till en hel låt, bara refränger

2009-10-20 @ 10:51:42
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: sandra i din klass

Haha thats pretty impressive betty:O nte ens EN låt? kan tusentals hahah alla jag lyssnar på nästan HAHAH. älskar denna låten som fan, the fray kicks ass :P

2009-10-20 @ 19:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0