idag....

...kan jag konstatera följande:

♦ skolkatalogen, som är hur tjock som helst, luktar så gott.. mmmmm nytt plast! har bara lagt den i rummet som en sån "luktfräschande" grej. inhalerat doften av nyprintat plastpapper (eller vad fan det är). ohh beroende.

♦ jag orkar inte bläddra igenom den dock, kan fortfarande inte kolla igenom varje bild i lugn o ro, jag bläddrar sidorna snabbt och stannar endast om jag börjar tänka "vänta.. känner jag någon som går där?" .. vilket jag i 90% av fallen inte gör. inget socialt liv ni vet höhö.

♦ jag har hamnat i perioden där jag är sjukt skoltrött! inte bra för det enda jag tänker är "okej, vilka lektioner kan jag skippa idag?????" och då menar jag typ om sista lektionen är matte, då kan jag räkna det hemma istället. som tur var så var det ingen matte i slutet av dagen idag (inställd lektion)!! tjuhuu lucky. okej..must stay focused. NÄRVARO!!!

♦ glädje när mamma kom hem med chokladkalender... redan öppnat två rutor men jag räknar ner till den 17:e december istället. så då är det tillåtet... (who am i kidding, kan äta upp hela och sen gå och köpa en ny vilken dag som helst typ höhöhöh).

♦ dubbelglädje när jag hittade choklad i form av såna europengar, typ mynt och sedlar. men choklad inuti !

♦ trippelglädje när en viss tjogiis fixade så att jag ska få gratis smakprov av marabou på en av deras nya smaker. höhööhöhöhöhöhööh!

♦ energichock (måste ha varit chokladen jag åt) fick jag, och därför bloggar jag just nu!

♦ jag tänker på ångesten över dessa inlägg som jag skriver när jag är full (av choklad..= drunk på ett annat sätt HAHAHA).. kommer tänka "ohhhh skrev i min blogg om att jag funderar på att skolka hela tiden.. nooo nu kommer släkten snacka skit om mig".

jag skolkar inte!!!! är perfekta studenten....
toppbetyg och sånt...

det är sant..!

ja... imorgon när ni sitter vart ni än sitter därute i världen, kan ni väl tänka på betty ca kl 11:40 -12:30.. för då sitter jag i mattesalen och stirrar ut i intet för att jag ångrar såna här inlägg höhöhöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0