wow. skolan tar ut på energin.

hej!

kan väl säga att den sista idrottslektionen gick åt helvete och ja det var anledningen till att jag skrek och spottade och sedan gick hemåt för jag hade annars slagit sönder eller ihjäl någon/någonting. men nu är det bra, väntar bara på en REJÄL skitutskällning imorgon från de satans lärarna som tror att de alltid har rätt.jag kan erkänna att jag gjorde fel idag (host) men de har också ett rejält ansvar i "leken". vilket de, väldigt ofta, glömmer och bara skriker en i ansiktet OCH de tror att de är någonting mer värt än svenska kungen.

iallafall......tänker inte berätta vad som hänt för mina trogna kinesiska läsare eftersom att mina kära klasskamrater (host) blir tvungna att uppleva spänningen en gång till och de vill de ju inte.. vi ska ju "chilla" enligt dem :D så ja, vad gör man inte. man chillar på som fan. (feel the sarcasm)

shit antingen så är jag glad eller arg eller frustrerad. jag vet inte längre :O men en sak är SÄKER, jag måste göra mig redo för århundradets största utskällning någonsin imorgon. inte för att jaag har gjort något tillräckligt fel för att de ska döda mig men snarare så att lärarna blir så överraskade för att "nämen gud det förväntade jag mig inte av dig:O"
MEN JO efter den gången där jag sa till en viss lärare att han var dum som bar lådor så borde du inte förvänta dig så goda saker från mig ///////////////////the evil gööööööööööööööööl.

dont judge me.. only mom can.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0