turquoise turtle

har zero blogglust.. och ingen lust till någonting annat för den delen heller. men äta.. det vill jag faktiskt >.< så det ska jag göra ! tänkte bara skriva en quick upate .. sitter hemma här själv eftersom att mamma är hos min moster at the momento. har målat mina naglar med en ny färg jag köpte idag - turkos! grymt snyggt och jag kan inte sluta kolla på mina naglar.. om några dagar kommer de att vara helt äckliga.. ni vet när nagellacket börjar avta XD kom på att jag har två nationella på måndag så jag har pratat en massa engelska med mig själv, ett tips till alla som ska göra det dem kommande veckorna är att logga in på youtube och kolla på en massa vlogs!! vlogs är ju som en blogg fast.. en video-logg, u gettiih? man kollar alltså på en relativt boring video där någon sitter och pratar om saker de gjort på sistone eller någon rolig händelse.. det hjälper otroligt mycket!! för man tar in hur "vardagssnack" låter och hur man uttalar saker.. det hjälper mig otroligt mycket :) Några bra tips är att kolla in:

- Kevjumba (jumbafund) < rolig kille som uppdaterar oftast på jumbafund - och där borde ni kolla in eftersom att varje titt bidrar till välgörenhet har jag för mig.
- Communitychannel - jag vet, namnet låter så tråkigt men det är en så gryyyymt rolig tjej som vloggar!! alltså hon snackar om sådana vardagliga saker som man själv råkar ut för hela tiden..
- nigahiga - ett måste!!! om ni inte sett - u're missing something.

okej bara tre awesome vloggers.. men jag prenumenerar på fler.. en sak jag märkte nyss är at jag endast prenumenerar på asiater... lol antingen en asiat eller någon som har med Asien att göra.. whoot can i say, asia is the biessst shit :D

okej lite för långt här nu . men jaja youtuba på!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0