dag 3 Auschwitz och ledighet

Hej!
nu är det dags att blogga om dag 3 och det tänker jag göra men jag orkar inte skriva så mycket om auschwitz eftersom att jag ska redan skrivit ett skriftligt arbete om just auschwitz  och ännu fler kommer så jag orkar inte det. men några saker kan jag visa:


toaletter...






på kvällen var det sista kvällen i krakow så vi bestämde oss för att gå ut och äta.


hade på mig detta

yo y Lotta


på restaurangen Invito

detta åt jag! så gott, hade kunnat äta allt nuuuuuuuu :'(

sen åt vi cheeseburgare och en rätt som heter zapiekanka också men det har jag inga bilder på, dock har mina friends så får be dem skicka till mig :=)

Kommentarer
Postat av: Helena

eeek på toaletterna... så många i rad...

vi hade aldrig klarat oss

2009-05-04 @ 23:22:24
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0