studenten 09

hej!

idag så tog min kusin Sandy studenten! wuhuu, även fast vädret var sämst (regn och blåst) så fanns det inga sura miner bland studenterna och deras familjer :P vi träffade Sandy vid utspringet och gav henne blommor och nallar och sen kollade vi på när de sprang nerför kärnans trappor (tradition i HBG?). efter det så åkte jag och mina inte-så-vita-längre-sneakers hem och jag bytade om och begav mig hem till Sandy's.
det var jättegod mat, det bästa jag ätit på länge känns det som! efter att det var slut gick vi hem till min kusin Anna och där spelade vi olika spel, kortspel, brädspel och tvspel :D det var skitkuuuul!

nu är jag helt slut och har ont i mina armar men har ju förlorat datortid som jag måste catch up på! tänkte lägga in lite bilder:


jag i väntan på att studenterna ska komma ut :)


Sandys gulliga studentskylt

anna hänger saker om hennes hals :)


martin ger sin syster något :)


view från kärnan :)



och sen dog min kamera så andra bilder får jag ta från min syrras kamera :)

Ha det bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0