snart helg ffs

hej!

idag hade vi en riktigt skön skoldag, började med en soft syslöjdslektion med lite för mycket testosteron i ett och samma rum, lol. efter det hade vi "idrott" men vi var så få *cough* så jag och agnesa behövde inte ens byta om utan endast dem som inte fått göra allt på friidrotten skulle köra :D :D och det bästa var sen att vi körde musik istället för engelskan och efter det fick vi gå hem :) så skönt att vara klar med allt i skolan nu !! längtar tills skolavslutningen..

imorgon blir det iallafall en inte så rolig dag, nämligen beachhandboll.. uh fy :O men vår skola är så fcked up så även de som inte är med och spelar måste vara där och heja :/ jepp funderade på att inte dra men sen ändrade jag mig när jag var och gymmade med mina vänner idag :D måste ju vara där och heja på dem! annars blir det överdos av glass i stranden och musik i öronen XD

var och gymmade som sagt och är helt  sluuuuuuuuuuuut .

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vill bara tipsa om en GRYMT bra sajt där du kan få GRATIS märkeskläder, prylar och presentkort till några av Sveriges trendigaste butiker.

Kolla in http://www.freestreet.se/?r=1115



/Lotta Johnson

2009-06-08 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0