eviiiiiigheeet

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiz.

har arbetat med mitt arbete om ett U-land ända sen jag kom hem från skolan vilket var klockan 15:00 ungefär. .. jag är så himla trött och vill bara lämna in det jädra arbetet för att få det borta och ur mitt liv. men det fattas bara liiite till sen är jag klar och jag TROR jag gör det imorgon på SO-lektionen men vet ni? jag kan nästan lova att vår lärare kommer säga "ja idag så blir det inget eget arbete för vi ska lyssna på föreläsning!" ................:@ KAN LOVA ATT DET KOMMER HÄNDA. händer alltid alltid mig, gör jag läxan "jaaa men ni kan lämna in läxan nästa vecka istället, det är inte så viktigt". gör jag "inte" läxan "jaaaaaaaaa men den skulle vara inlämnad IDAG och det är ditt ansvar som en 16-åring att bla bla bla"

gahhhhhh håll käften.

lova mig ni som är framtida lärare- bli aldrig sån.

oh shit får lite panik nu för tänk så händer verkligen det imorgon.. hmm får skita i lunchen och kuta hem och skriva färdigt det då.. herregudj ag hatar skolan.

Kommentarer
Postat av: Helena

hoppas det går bra och att ni får eget arbete på lektionen. hur som helst så är det snart sommarlov!

2009-06-03 @ 00:06:46
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0