25 juli

långt inlägg!

idag  så har vi målat klart den andra strykningen på väggarna. det blev ett bra resultat och vi är stolta!! det har bara varit jag och syrran som jobbat på rummet!! fatta så trötta vi var på det i slutet.. iallafalll så var jag det men nu längtar jag tills det är klart på riiktigt med nytt golv och delvis nya möbler !!

efter målningen gjorde vi inte så mycket förutom att käka en spagetti-a-la-syrran-middag, det var jättegott!! och chilin som min mamma odlat är riktigt starka!! >.<

sen gick vi till city gross för att köpa något att äta som efterätt och av någon anledning går det så snabbt att gå till cg med syrran hihi kanske för att vi har så mycket att snacka om.. :-)

här kommer nya och gamla bilder:

pop-tartsen! jättegoda :)


det här är lika med -






:)


peng gouåå tao faat heeheheh!

nu ska jag kolla på de sista avsnitten av skip-beat...

Kommentarer
Postat av: Helena

poptartsen tyckte jag var lite torra men det var jättekul att prova ngt från Amerika. Yoghurtefterrätten var jättegod!

2009-07-26 @ 17:29:47
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0