wishilist 2009

min födelsedag är väldigt snart och jag tänkte därför göra en önskelista då jag inte kunde sova igårkväll har jag tänkt ut många saker.. eller inte så många egentligen:

• pilatesboll
 
som sagt, en pilatesboll.. egentligen inte så mycket för att träna på, utan mer sitta på den hahaha.

• laptop fodral


inte just den på bilden men ett laptop fodral helt enkelt, det finns hur många som helst i olika mönster och färger. jag v ill ha en med en fet gris på... hehhehe.

• hylla med hål


(såg nu att det är denna lotta har) jag vill ha en hylla med hål och som är liten nog att den får plats i min garderob, för då flyttar jag in den dit och har mina favoritskor i hålen!

office 2007!!!

 

jag vet att den lilla skivan kostar 1000 kronor eller mer men jag tänkte att ifall någon av mina vänner har skivan så kan jag få låna den! just nu har vi endast microsoft office 2003 eller något och det är inte heller den ä-k-t-aaa skivan (hey de införde fra-lagen så får vara försiktig med vad jag skriver hoho)


böcker!!

de böcker jag önskar mig är:

1. guiness rekordbok
2. humorböcker - det finns en masssaaa! bara idag köpte jag en bok som förklarar hur man gör en massa saker man kanske inte tänkt på. t.ex. hur man lurar en godisautomat, överlever på en flygplats etc.
3. självbiografer, kanske mary-kate och ashley olsens böcker




• detective conan stuff

detta är för den lite mer kreativa personen.. och för någon som känner till detective conan (syrran..hinthint). någon kanske vill vara snäll nog och fixa en massa conan saker. kanske fixa ett bokmärke med någon conan bild på.. eller klistermärken, kalender - något roligt :D


den här bilden är jättefin, använder den som wallpaper just nu :)

bra önskningar ellerhuuuuur? :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

oh.. måste bestämma mig för vad jag ska köpa till dig :D hihi. grattis i förskott <3<3

2009-01-04 @ 13:24:01
Postat av: emma

2009-01-07 @ 13:19:45
URL: http://eemmsah.blogg.se/
Postat av: emma

ojsan råka visst skicka ett tomt ;P. Sån pilates boll har jag hemma, rätt skönt att träna på en sån :)

2009-01-07 @ 13:21:27
URL: http://eemmsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0