skolan och annat skit

ja då har skolan pågått i två dagar... igår var rent helvete, varför? jo för att min not so beloved idrott stod på schemat.. idag var dock rätt okej. vi körde president rövhål(?) på rasten och jag vann båda gångerna!! wohooo. sen den roligaste händelsen var när alla i kapprummet började hosta samtidigt, först trodde jag att alla skojade men efter ett tag kände jag hur det brändes i halsen och alla blev tårögda!! hahaha visade sig att någon hade sprutat ut någon slags gas...

vi har verkligen mycket på gång i skolan. speciellt i svenskan och det är hur hemskt som helst, vecka 6 har vi vårt första nationella!!!!!!!1

hejhej

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe gas...

2009-01-09 @ 15:24:58
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betts

ja gas, förhoppningsvis inte människogas får då hade väl du och mamma redan hostat ihjääl er så som jag fiser :O

2009-01-09 @ 17:38:57
Postat av: blondie

pepparspray annars (a) ^^

2009-01-09 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0