så skönt med helg

gud det är underbart med tanken att få vakna vid en senare tid morgon!!!!! ikväll ska jag inte göra ett skit, bara kolla på tio miljoner filmer, läsa några sidor i min bok och äta en massa onyttiga saker!!!!!!!!! strax ska jag och syrran cykla till city gross för att inhandla en massa fett. jeeeeeee... seriöst börjar undra ifall jag har den motsatta sjukdomen till anorexia.. det vill säga jag äter och äter och äter men jag märker ingen skillnad i spegeln...:O märker ni, dem jag kännner, någon skillnad? nu för tiden är mat och min dator det enda nöjet i mitt liv :/ trist men så är det och därför ska varenda helg spenderas på detta vis!!!




+



(+ lite till)

Heaaaaaaaaaaaaveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så sant då :P Ska bli hur skönt som helst. Ska oxå vakna myyycket senare, titta på filmer och läsa :D Hihii!



Sv: Tack så mycket! :)

2009-01-09 @ 23:21:25
Postat av: Lina

Haha så sant då :P Ska bli hur skönt som helst. Ska oxå vakna myyycket senare, titta på filmer och läsa :D Hihii!



Sv: Tack så mycket! :)

2009-01-09 @ 23:22:03
URL: http://linale.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha så sant då :P Ska bli hur skönt som helst. Ska oxå vakna myyycket senare, titta på filmer och läsa :D Hihii!



Sv: Tack så mycket! :)

2009-01-09 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0