nintendo dsi

förra året släppte nintendo en uppgradering av den nyvarande spelkonsolen nintendo dslite, de släppte en ny konsol med några ändringar. tillexempel har de installerat två kameror(!!!!), dsn har blivit smalare och det är nya knappar lite här och var. Jag tycker den är ursnygg och fastnade för den när jag såg den på youtube igår.. kameran är inte av den bästa men det är verkligen ALLT i allt med det. man kan surfa på internet, spela spel, kolla på film och nu då ta bilder. dock har den endast(?) släppts i Japan och vi i Sverige får, såklart, vänta tills hösten. men jag funderar ändå på att köpa en... jag dras till alla tekniska saker.. lukten och känslan av nytt.. om jag köper ska jag dock vänta tills nästa jul då den förhoppningsvis är på rea!


så här fin är den!


den jag har nu :)!

buaibuai~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0