away from hell

hejhej

de senaste dagarna har jag inte riktigt orkar blogga, och det är inte pga allt plugg utan för att jag är LAAAAAAAAAAAT!

måndag:
skolan efter en kort helg.. segt antar jag men klarade det.

tisdag:
sket i idrotten och stack hem...

onsdag:
bästa dagen i veckan, vi fick sluta en timme tidigare för att lärarna skulle på någon studiesak, stack till väla med agnesa efteråt, köpte ett par vita sneakers från h&m, en mockaväst med fransar från gt, en svart lite goth klänning(! är inte goth men den var jättesöt och kan användas annorlunda) och en blus med stjärnor.

torsdag:
hatttttttttttaaar torsdagar för vi har slöjd på morgonen, hatar slöjd för läraren hatar mig och jag fattar ingentiiiiiiiiing. sen hade vi tråkig idrott och tråkig eftermiddag.

fredag:
helt ok dag, sen efter maten kastade några snöbollar på oss.......de kan dra åt helvete och det kan ättekullaskolan också, sen snackade jag med syon.. verkar som om min framtid är säker....jippi.....

lördag: sova sova plugga plugga ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

söndag plugga äta sova..

ÄLSKAR HELG!

har nationella om två veckor--- kill me.

Kommentarer
Postat av: Helena

det är bra att din framtid är säkrad i alla fall hehe

2009-01-23 @ 15:28:11
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: emma

du har tur att din framtid e säker;) ja hoppas jag kmr in på petri, låga intagnings poäng men beror ju på hur många som söker. <3

2009-01-23 @ 18:46:57
URL: http://eemmsah.blogg.se/
Postat av: emma

du har tur att din framtid e säker;) ja hoppas jag kmr in på petri, låga intagnings poäng men beror ju på hur många som söker. <3

2009-01-23 @ 18:47:03
URL: http://eemmsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0