uppsats

dagen började 8:30 med en uppsatsskrivning som skulle vara fram till 11:55 (fast man fick gå när man var klar) och uppsatsen skulle handla om sig själv. Jag tror det gick rätt bra, man fick ju inte betyg för det heller utan det är bara för dem att kolla av..... efter det slutade vi för dagen och jag och några andra stack till stan för att kolla runt lite.. men det var för varmt för att kolla på kläder och vi kunde inte äta för vissa fastade så vi bestämde oss för att åka hem!! väl hemma har jag bara ätit en massa och sovit.. vaknade nyss faktiskt o.O syrran ringde mig och jag vaknade av det.. intressant ja ^^

imorgon börjar schemat gälla och vi börjar med spanska på morgonen >.< kill me har glömt nästan allt. aja det är inte en native spanjorska vi ska ha så det brukar inte bli så farligt då.

sen ska jag läsa kinesiska två gånger i veckan1!! omg så jobbigt och blir inte bättre när Lam sang ringer så sent (typ 10 tiden på kvällen) när han ska meddela sånt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0