gröna fingrar

På sistone har jag spelat så många spel som går ut på att plantera växter och för att sen skörda det och sälja. haha på facebook spelar jag "happy farm" som är bästa farm-spelet på facebook enligt mig, och sen "farmville" och "farmtown" . farmville är också bra men tröttnat på det nu. sen på min ds spelar jag gardening mama och ska börja spela rune factory 2 (?) idag. Jag kanske har ärvt morsans gröna fingrar fast på ett modernt sätt.. det vill säga att jag inte kommer i kontakt med något "levande" egentligen. men jag håller faktiskt min "happy farm" på facebook riktigt "fin".

Imorgon är det insparksfest för alla som ska börja i ettan i Skolstaden, och jag ska ju börja i Nicolai. dock vet jag inte om vi ska dit, om vädret är dåligt har jag faktiskt ingen lust. och dessutom blir det utomhus + gratis fotbollsmatch mellan några som vi ska se på... det enda som lockar är att man kan vinna presentkort hihiihi. och ja man vill ju gå ut lite också.. på sistone har jag inte varit ute mycket :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0