bibblan

idag vaknade jag riktigt tidigt, först vaknade jag vid 7-tiden eftersom att jag hörde mamma i badrummet men såklart somnade jag om. dock sov jag "oroligt" det vill säga jag vaknade då och då och kände mig obekväm, detta höll på tills jag gick upp 9:40 och då var jag hur pigg som helst.

idag är mamma i templet i Bjuv för att be och äta.. HAHA men det betyder att jag får fixa käk själv, vilket inte ska vara svårt. men orkar inte laga någonting så det får kanske bli skräpmat hoho.

dock måste jag ut till stan en runda, tänkte lämna en massa böcker och kanske gå och köpa lite saker som jag behöver.

hoppas bara inte någon nyckelpiga attackerar mig för jag klarar inte av att ta bort dem själv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0