äntligen fanns den inne

Det är klädställningen från Ikea som jag pratar om! i onsdags när jag var där med camilla var den såklart slut och efteråt kollade jag på nätet och såg att de skulle få in dem idag, sen imorse kollade jag igen och det stod 0 -.-. ändå chansade vi och åkte iväg och där fanns dem!! flera stycken kvar :)


så ser den ut. den svarta grejen fick man köpa till själv men jag tänkte att den skulle vara bra till underkläder, strumpor osv.



fick inte plats med allt för jag tog slut på galgarna -.- men det blir nog bättre i framtiden ;)
(men pyjamas ska inte hängas upp eller läggas in och jag har mer pyjamaskläder än vanliga kläder för jag bytar varje dag :P)

klädställning RIGGA 129:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0