ZUUUUUP'

jag har inte glömt bort er my lovely readers utan mitt skit internet har varit av sen igår typ :( minst sagt jobbigt, redan tre gånger detta året har det lagt av tre gånger.. stupid comhem!

men till andra nyheter som skett på sistone, hmm den jobbiga skolveckan är över och det flesta sakerna gick bra förutom nationella provet i matte som gick åt helvete... har aldrig gjort sämre i ett matteprov.. så jag är helt opeppad på att höra resultaten som jag egentligen redan vet..... sen idag hade vi SO prov som var helt okiii och guess what!

på måndag åker vi!! samtidigt som jag är helt jävla peppad så vill jag inte... tro det eller ej men ska dela tågkupé med min lärare.. hemskt egentligen men ändå ganska soft, det kommer råda pinsam tystnad tror jag.. eller så kommer man höra mig äta i mökret hahahaha.

jag har jättemycket resfeber men alldeles för lite kraft för att fixa någonting så packa får jag göra på söndag..... vilket alltid är för sent och resulterar i att jag bölar röven av mig när vi väl är där..

anyway too much bloggin n too little picturing..s å v i s e s!

Kommentarer
Postat av: Helena

så kul ni kommer att ha! ta massa bilder o köp hem ngt gott till din syster!

2009-04-24 @ 22:52:47
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: miss Elmo

heej betts. såg ditt sms. jag mår bättre nu!. got the news om vår tågkupé. "host" ahhahhaa. love you<3

2009-04-24 @ 23:22:54
URL: http://aalmicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0