sista dagen

HEEEEELLO

idag så var det sista dagen av praon. känns såååå skönt men samtidigt sad, man började precis bli van vid allting där och så är det slut. Men det är dags för mig att bli van vid Burger Kings sysslor -.- iallafall så hade vi en rätt soft dag, vi jobbade på och klockan tolv gick vi till skolan och åt lunch, sen jobbade vi och jobbade. SEEN klockan fyra var vi klara med det sista ::) då fick vi lämna tillbaka alla kläder, nycklar osv. vi fick också en påse med en massa fetto stuff hehe xD det hade regnat på våra cyklar och det är skitväder. men aja, cyklade iallafall hem och duschade, sen stack jag till Lotta's för lite girls night ^^ vi käkade och kollade på VÅR film, "the sisterhood of the traveling pants 2", verkligen skiitbra :)

nu ska mamma kolla på "the four", typ någon chinese drama serie, så jag ska förflytta min feta röv till min säng, ska kolla på tv och äta fettosaker.. om jag orkar 8-)

lägger in bilder and shit imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0