prao!

nu har det gått flera dagar på burger king, jag och elmo har snabbt blivit vana vid alla sysslor ! dock kan vi ännu inte packetera hamburgare och sånt, men vi kan ju inte kombinationerna och sånt, vill inte testa det heller då alla står och skriker "mina  whoooooopppeeeeeeeeeeeers, mina criiiispy chickeeens" osv.. men igår var det såååå stressigt, jag skulle fritera och det var hela tiden "Bettyy jag behöver 24 nuggets, 3 chili cheeeeeeese. dessa är gamla släng dem, hämta mer pommes, sänk två mozarella!!!!!!!!!!!!!!!!". hela jag var oljig när jag var klar. Lunchruschen är hemsk :/ idag så fick vi också vara med om en change för HELA bk, de skaffade nytt kassasystem, med touch-screens plattor som de trycker på osv, därför var det extra stressigt för alla andra som jobbar där att lära sig systemet ! förutom att fritera och grilla kött får vi också hjälpa till att "preppa" som de kallar det, det går ut på att fixa tomater, lök, sallad, pickles, såser - ALLT sånt ska in i plastbunkrar och in i kylen... sen diskar vi lite och städar, det är jobbigt men man glömmer bort det för att allt går på ett så högt tempo, sen är alla skitsnälla också :D spc vår handledare, ena sekunden skriker hon på hennes medarbetare, men så fort hon pratar med oss blir hon snäll. hahahah låter falskt och så, men man förstår ju att hon förstår att vi bara är praktikanter, känns skönt så :) idag tog vi också med egen lunch (inte bra med bk varje dag) det blev pastasallad med kyckling:D faktiskt skitgott, sen imorgon ska jag ha tagliatelle med tomat och basilika sås + hemmagjorda köttbullar ;)

nu ska jag dock käka middag, sen plugga lite matte (we all know this ain't gonna happen....) och seeen laga maten och sova.


såhär ser vi ut, vi får byta alla kläder, till och med skor -.- och  keeeps


jag hahahahahhahah :$

Kommentarer
Postat av: Ellie

Såå söta :D <3

2008-11-13 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0