nu är jag finally klar

Nu är jag äntligen klar med arbetet. känns så skönt :) ! väntar på att agnesa ska skicka hennes arbete så att jag kan skriva ut det, sen ska jag nog sova. måste upp så tidigt imorgon :( hatar det, nu är lovet slut och dags att lida igen, dock har jag inget stort arbete att hålla på med under praoveckorna, eller jo, en redovisning, en uppsats plus jobba typ 30 tal på matten. och sen är det spanska prov när vi kommer tillbaka från praon. menmen..... känns inte lika stressigt, eller jo egentligen. men det blir väl samma visa på söndagen om två veckor. bara o sitta och jobba.

fuuuuu. nu loggade agnesa in. hejdå!


IMORGON BLIR DET CITY GROSS.

Kommentarer
Postat av: Helena

lycka till med praoandet!

2008-11-03 @ 08:33:02
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0