ja då var det torsdag.

hej

Denna veckan har gått ganska snabbt faktiskt, men ändå inte :P igår var vi på gymnasiebesök i nicolai och tycho brahe. det var helt okej, är nu ganska säker på att jag kommer välja samhälle-samhälle i nic, var också och kollade på NV i tycho brahe, det var väl intressant. men svår matte, kemi och fysik lockar inte precis :P vi fick se en riktigt "häftig" show som fysik läraren visade :)

jag kom nyss hem från alma typ, vi tränade på vår redovisning vi förmodligen kommer att ha imorgon. nu ska jag sätta igång med svenskan -.- , sen är säkert vår lärare sjuk också hehe, idag fick vi också till baka våra NO-prov! jag fick 50/50!!! väldigt stolt och glad :P sen nu i veckan fick vi spanskaproven, fick mvg - 131/140 :P mmm.....

jag har APELSINKROKANT_MARABOU_CHOKLAD & MALACO_TRULY!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0