sjuk

Jag är sjuk :/.. har legat i sängen från klockan 11-16 ungefär. först kokade jag, sen frös jag ihjäl -till en grad då jag hade två täcken på mig. sen kokades jag så mycket att jag puttade bort alla täcken. Nu kokar jag. sitter framför datan och kokas. ska strax gå och ta tempen :P men det värsta är att jag ska på läger på MÅNDAG! jag måste bli frisk!! helst till imorgon då jag ska packa, handla godis o grejer till lägret. men men jag kommer gå även om jag är sjuk! så är det bara :D

igårkväll så var det tjejmiddag hos en tjej i min klass. alla tjejer var där förutom en då hon hade bestämt träff med andra :( men det var jättekul! skönt att alla tjejer i klassen är sams nu..:P har inte varit det på ett tag..

här kommer iallafall en bild på mig och världens världens finaste katt :'( kan verkligen inte släppa den. ohh så tjock o härlig :(
image610
tog bort agnesa då hon brukar whina om bilder xD


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0