sådär ja!

Nu är jag äntligen klar med layout bytningen ;) det blev väldigt stilrent, och så blev det inget mönster utan jag kör på mönster-fritt :D men det blev fint tycker jag :D Och om ni inte ser designen alls, så uppdatera bloggen, tryck några gånger.. XD

texten på min header.. förutom ordet "betts" då är:

everyone has a time in there life where they are lost as to which road to take.
But, there are things that you can't find out unless you get lost once

Tycker denna text stämmer ganska bra.. iallafall om mig den senaste tiden ^^

nuuuuuu ska jag hitta något gött o käka, fixa mors dags kortet och bara kolla på en massa youtube eller serier!


HEJDÅ!


headern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0