rainy rain..

Idag har det i princip regnat hela tiden, och det är dåligt väder så det känns så jävla skönt att vara inomhus :D Bäst är det när man sover och det regnar :D Vill bara slappa hela denna dagen, men kan inte riktigt, utan måste börja på mitt NO-arbete .. undrar om jag kommer hinna lämna in det tills på fredag!!! ahh får väl lämna in det halvbra isåfall xD Som sagt är denna veckan en helt vanlig skolvecka ^^ Men det är inte många dagar kvar tills sommarlov.. så skönt, ska gå på sommarkurs (JAG blev antagen:D) och ha det skönt helt enkelt ^_^ YEAAY.. egentligen är det skönaste med sommarlov att jag inte behöva göra någonting, och det är det skönaste för mig tror jag även om det kan vara kul o gå ut o göra något då o då så är sitta hemma framför datorn det bästa för mig... så det betyder att jag blivit en datornörd. men shit the same, datorn är bäst!!!! Jaja.... ska gå nu..


bloggar väl mer ikväääll :D <3 Hugs♥


mina friends o jag säger göööööödbye mistar bloggie :D

krya på dig Agnesiaaaa<3

Kommentarer
Postat av: Helena

hej hej, vad är det för sommarkurs du ska gå på?

2008-05-26 @ 23:04:09
Postat av: betty

Hallå, det är en sommarkurs i tych, två veckor typ.. om olika grejer fanns det, men jag valde film & rörlig bild :D ska göra egna filmeer med musik o text:D!

2008-05-26 @ 23:05:49
Postat av: Helena

ohh låter kul! hoppas det inte medan jag är hemma för då får jag ju knappt träffa dig, fast å andra så kanske datorn är ledig då hehehehe

2008-05-28 @ 20:31:26
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0