:O :O :O

jag har förmodligen, möjligen, kanske kaaaanske lyckats krympa min magsäck!!!!!!! fatta så glaad!!! allt började igår då jag käkade en liten skål gröt till frukost då jag kände mig sjuk. sen sov jag från 11 till 16. jag gick upp och åt soppa och nudlar. sen inget mer. OCh sen imorse åt jag en ganska stor skål gröt o sen en turkisk peppar sak hos agnesa, sen ingenting förräns för en timme sen då jag åt en portion middag!!! EN ! stort för mig då jag brukar kränga 2 typ :'( men iallafall så är det ovanligt för mig, och jag var inte mätt innan heller utan döhungrig, o det hoppas jag ni fattar då jag inte hade ätit något från ca 1200 (turkiska pepparn) hos agnesa tills klockan sju på kvällen (var upptagen med packandet till lägret imorgon) och efter den portionen så blev jag mätt, jättemätt och lite yr. sen tänkte jag, ska käka en risifrutti. hade det varit förut hade jag kunnat äta två PORTIONER plus en risifrutti. MEN nu sitter jag här framför datorn och risifruttin ligger framför mig, den är halvuppäten och jag vill inte ha mer. OMGOMG! jag brukar aldrig ha det så här. brukar äta upp allt även om jag är mätt eftersom att det är waste. ohh hoppas det varar nu då :D .. men bara för det kommer jag säkert käka en massa i lägret. typiiiiskt >.< okej ni tror nog jag har lite prob. i huvet. maybe i doooo. but i thank god for that problem :D:D


well. läger imorgon! fatta så glad!!!!!!! även om man har så många väskor med sig och även om min lärare förmodligen kommer slänga ur sig någon ironisk mening om mig. så är jag så glad!!!! kommer ha så så så så kul som en klass hoppas jag!!! ska ta en massa bilder,videor så att jag har minne från det, sen ska jag skita i att jag har toalettproblem och skita där, yes ni läste rätt, blev faktiskt riktigt pepp då jag läste i katrins blogg AV slump idag och det fanns ett random inlägg om bajs, så öppet :O så därför ska jag klara av det och överkomma fobin. !!!

kommer kanske mms-blogga, om jag pallar :D men palla slösa pengar på bloggen då man inte får något tillbaka, snackar INTE om pengar utan vanliga feedbackskommentarer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så se nu till att kommentera under inlägget, om bajsfobi, om ert läger 19nittiovad och om ni någon gång lyckats krympa er magsäck, kanske är det inte ens möjligt utan ett psykiskt matter. WELL I DONT CAAAAAARE I WANT TO KNOW THAT PEOPLE ARE ACTUALLY READING MY BLOOOOOOOOOOOOOG!!!!!!!!!!!!!

image611
SÅ, nu lägger jag in en söt bild också så att ni kan kommentera den!!! det är väl det lättaste?! att skriva "åh vad söt" eller något!!! anything e fiiiiine:D

jag är kinesen på bilden :) katten är min friends, så feeet!

Kommentarer
Postat av: Helena

hej hej! jag läser faktiskt din blogg regelbundet (dvs nästan varje dag) men är lite för lat för att kommentera, sorry. försökte skriva krya på dig igår(?) men kunde inte posta det...

2008-05-11 @ 23:11:02
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0