HEMMA!

Hej bloggen :D

jag kom hem ungefär för 20 minuter sen, jag stannade efter i skolan dels pga elevrådsmöte och pga att jag o en till skulle skriva ett litet protokoll om vad som diskuterats. jaja, väl hemma såg jag att jag fått brev från procivitas(gymnasie i hbg), när jag bläddrade igenom den insåg jag verkligen att om ett år exakt har jag förmodligen kommit in på ett gymnasie, nästan så att hela ens liv sätts på spel när man ska välja..(?) eller kanske inte. jag vet inte! har blandade känslor om detta.

Har ett fete SO-prov på fredag men jag orkar inte plugga, iallafall inte nu. Men senare kanske jag läser några sidor osv. buu.. orkar inte plugget meraa~ nästa vecka eller så måste jag ut o kolla avslutningsklänning!! i år vill jag ha någon blommig, somrig klänning till ett par inte så höga skor.. antingen ett par halvhöga skor(?) eller sandaler ;)

men men.. det är inte långt kvaaaaaar!

e trött nu så ska käka lite o kolla på någon serie! H-E-A-V-E-N!

(ps.. Min klasskamrat ska till gran canaria imorgon!!!!! tänk va skönt :O fast han missar lite prov o sånt)

image628
lite sandaler, ett par svarta eller bruna som är slitna would be perfect :) den sista svarta skon är kanske lite weird, men ändån grymt häftig!! tänk den på ett ben hehe :D

cred: vagabond o topshop!

Kommentarer
Postat av: Caam

Måste bara säga att du inte kommer in på något Gymnasie förrän typ i början av juli...det är då som intagningsbeskedet kommer....

Eller det visste du redan? :P

2008-05-21 @ 08:59:25
Postat av: Sara

sökte du ProCivitas? Isåfall, kom du in? För isåfall kanske vi blir classmates ;)

2008-06-26 @ 21:47:51
URL: http://sapera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0