daily update..

Hej alla som läser min blogg. kollade nyss och såg att IDAG har det redan varit fem stycken små bloggläsare..(?) som varit inne här, och igår fanns det sjutton stycken.. haha så lite :/ men men :3 iallafall, jag hade tänkt uppdatera :P vad ska jag göra idag då? jag ska, sticka till Agnesa och göra klart vår indien arbete, sticka på träningen, käka middag, plugga svenska! sounds nice right :) sen imorgon är det skola, ska bli kul ändå, förutom att vakna klockan sju. Men sen i skolan händer det något kul iallafall då vi ska planera en grej på elevrådet :D ni i klassen får veta imorgon också tror jag :D so, be ready for a surpriiise! hehe, skriver bara så för att ni ska bli nyfikna x) OKEJ, kom nyss på att en väldigt unpleasent thing händer imorgon, jag ska till skolsköteeeeerskan :/ ska väga o mäta mig .... ohh :/

men iallafall så är det grymt fint väder ute idag :D

före:
image603


vår tomatväxt som syrran gav oss, hon(?) hade köpt den från coolstuff.se och yes det är typ en burk den växer ur, jaja the point is, denna bilden var från typ tre veckor sen... och ni ska se hur den ser ut idaaag :D men, tyvärr så var kameran död, så jag måste ladda den lite först.. så ni får se EFTER bilden .. senare! pusssokraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0