befolkningsexplosion?

hej..

sitter fortfarande här och pluggar till SO-provet imorgon, även om jag pluggat så här "länge" (med en massa pauser hela tiden..) så har jag inte kommit fram till så mycket, sen går det inte att plugga till vg/mvg frågorna heller för det är såna där en skolatlas behövs.. men ändå :/ jag försöker och har fastnat lite på befolkningsexplosionen, jag förstår det och dess följder, men vet bara inte om det är korrekt. står ingenting om detta i vår SO-bok.. googlade det och fanns inget speciellt ^^ så ja, skiter i den nu.

men jag måste nog dra och sova snart. denna veckan har vi haft 1 stort prov, redan så mycket stress. nästa vecka har vi 1 prov, en inlämning och lite andra läxor, glosor och sånt.... oh har inte äns börjat på den inlämningen -.-'

och veckan därpå har vi ett svenska prov seeeeeeen är det slut med läxor och prov tror jag!! yes yes yes!

så det betyder - 2 prov, 1 inlämning, x antal läxor och sedan S-O-M-M-A-R-L-O-V!
(så är det för mig iallafall, jag vet att vissa andra har språkprov. but not me! spanish<3)

yeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeyeye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0