back from hell

hello
jag har nu kommit hem från ett läger med min klass. eller ja, jag kom hem igår.

well.. vad ska man säga ^^ det var inte så kul som jag hade hoppats. jag fick riktigt ont i magen dag två, så ont så jag inte kunde stå. fick magknip i ena sidan av magen, o jag har otur i tur (?) men jag fick det precis innan vi skulle ut på sån 7 km vandring i skogen. så jag KUNDE INTE Gå. det måste alla förstå, o alla som hade sett mig hade nog förstått, jag grät o jag kunde nt stå och oshahdw. allt var skit. men idiotlärarna "tvingade" mig gå. de hade sina teorier om att naturen skulle få mig må bra igen, kanske det (vilket jag inte tror) men det funkar inte om jag ska gå 7 km. så de trodde nog jag skolkade ^^ men men, tårarna och smärtan var äkta. men jag fick gå tillbaka, o jag kände mig ärligt talat som en jävla svagis när jag gick tillbaka, de fick mig verkligen känna så. men det var inte mitt feeeeeeel att jag fick ont. iaf. förövrigt var lägret helt okej. inte så roligt efteråt då lärarna börjar ogilla en ^^ men men. jag skiter i dem nu..... jag missade allt kul o sånt :P jaja. jag längtade heem o nu e jag hemma. o just det lärarna tror att jag har fobi för skogen, att jag var så orolig över att gå 7 km i skogen att jag fick oro i magen vilket tydligen ledde till magont. MAN BARA ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. hur i helvete orolig får man bli då? jag visste inte att vi skulle gå 7 km förräns på morgonen har jag för mig.................och jag orkar inte äns käfta emot. för de lyssnar inte o bryr sig inte. men gud jag ångrar att jag inte bara sa till honom hur det faktiskt var då han sa det till mig dagen efter,. jääääääävla söj jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan


summary: det hände två "roliga" saker för mig, när jag o emma snackade då alla var i skogen, o när jag o lotta bastade. allt annat var bajs, speciellt lärarna.

LÄNGTAR NU TILL GYMNASIET GRYMT MYCKET!!!!!!

ni får bilder ändå:
image612
alla tjejerna. från vänster: Agnesa, jonna, jag, alma, lotta, emma och claudia!

image613
i bussen, karro, ammar, arber o daniel

image614
framme o checkar rummen

image615
ellan käkar godis ^^

image616
HAHAHHAHAHAH dem tre där bak e så roliga.

resultat av deras bildtagande:
image617
hahaha pallar inte

image618
äckelvasken :D

image619
äckeldassen o duscharna..tänk hur många rövar som suttit på dem toaletternaaaaaa ~ Hhahaha o jag vill inte veta anlednningen till varför ena toalett locket var helt gult. HAHAHAH

image620
älskaaade emma, hahaha vi hade jävligt kul då alla va i skogen o du gick inte heller 7 km :D:D det roligaste var då du visade "VAA haaaar jaaaaaag?" HAHAHHAHA sen mitt i allt kom erik för att checka till oss. omfg. kunde inte hålla mig o så såg jag dig skaka i bakgrunden för att du skrattade. AAAAAAAAAHAHAHAHAHA sen låg du där o skakade med ditt huve i kudden HAHAHAHAHAHA o seeen så direeekt när han stängde dörren dog jag, asså herregud, jag hade ont i min axel. OMFFFFFG

image621
tjejer o killar... ammars papoqe

image622
grillning. från v: lite alma, lotta, jag kollar i kameran, emma, agnesa, danne, tao, ellan o lite krilli

 image623
bäst<<<<<33333

image624
the end.

Kommentarer
Postat av: Helena

vad elakt att inte tro på sina elever. bra att du slapp gå i alla fall. heheh jag är så glad att jag slipper läger

2008-05-15 @ 22:37:22
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0