underbartunderbart

Igårkväll var absolut den roligaste kvällen jag har haft på läääääänge. Så fint min kompis hade fixat det, och så var det bara vi fyra, som det alltid har varit, och alltid ska vara!! Vi åt god mat på en grekisk restaurang, jättegott!! Sen åkte vi hem till henne och där var vi och snackade om allt möjligt, vi har typ inte träffats på en vecka.. sen så fikade vi lite tårta!! Och tog en maaassa bilder ;D Verkligen en underbar kväll :'( Men nu är den över.

image527

detta är vad jag åt, grekiska biffar med basilika sås och potatis osv. men A & L beställde kycklingspettar som var SÅ GODA!!

image528

mmmmm :D

Jag lägger upp mer sen :D VI sees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0