turisten

bloggar lite för att bevisa för min vän att jag inte är LAT! men det är jag egentligen. hm, inte mycket har hänt. Slutat från praoen, varit på födelsedagsfest. oh, förresten har Agnesa blivit röstad till ordförande i elevrådet, typ mäktigast i skolan då hahah, och jag är sekreterare.. orkar egentligen inte skriva en lapp varje gång efter mötena men shit the same ;)

hmm.. annars har inget mer hänt. Imorgon får vi matteproven tillbaka.. vi fick inte dem idag, vilket vi trodde -.- men jaja skitsamma. tror nog inte det gick så bra..................


SÅDÄR; räcker det turisten!?

Kommentarer
Postat av: Agnesa

Jaa det räcker faktist Landet, bara jag&dina läsare får en liten check up på att du lever.

2008-03-04 @ 20:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0