Lovet är slut..

...Men jag är ändå glad :]

Syrran min kom hem idag! yohoo, mamma e skitglad as usual :D Jag med faktiskt, blev genast på bättre humör (Agnesa: happy pills xD) Iallafall så snackade vi en massa och sen var vi ute på promenad, efter det har jag bara degat vid datan och kollat på lovely complex, skitbra ju :D älskar anime'er (plural??) som handlar om sånt där :D hmm iallafall så ska jag på kinesiska imorgon (omfg..) och ja, jag är inte klar med läxan än, men ska väl vakna vid 7 eller något imorgon och fixa det.. svårt med tanke på att jag vaknat vid cirka 11 nu på lovet :/ men men. Sen ska jag kanske sticka med syrran till stan och kolla lite stuff.. seeeeeeeen ska ska vi käka hotpot på kvällen, kanske nt så bra för my stomach, men det e så gott :) (googla om ni undrar) syrran drar tyvärr på söndag eftermiddag eftersom det e skola på måndag, men det är väl helt okej :) och på söndag eftermiddag (typ efter syrran stuckit) drar jag till ättekullas local gym med agnesa haha, vi ska köööööööra stenhårt!!! Nu jävlar, snart sommar ju!!!

hmm det va väl allt jag ville skriva för idag. bloggar mer some day! Ha det bra mina läsare, love you all! Back to lovely complex:D

image559

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0